تصاویر شیک‌ترین درب‌های پارکینگ

تصاویر شیک‌ترین درب‌های پارکینگ


به دنبال تصاویر شیک ترین درب‌های پارکینگ هستید؟ سری به وب‌سایت ما در مجموعه درب گستر بزنید. تنوع درب پارکینگ این روزها از تنوع لباس‌های مردانه بسیار بیشتر شده است. درب‌های شیک و مدرن امروزی نیازی به چهارچوب‌های سنتی و لولا برای باز و بسته شدن ندارند. زیر سقف جمع می‌شوند. بالای درب رول می‌شوند. روی هم تا می‌شوند. روی هم به‌صورت ریلی و کشویی سر می‌خورند. بدون دخالت دست و با فشردن تنها یک دکمه باز و بسته می‌شوند. تنوع بی‌نظیری در طرح و رنگ دارند، از متریال مختلفی مانند فلز، شیشه، آلیاژ، پی‌وی‌سی و چوب ساخته می‌شوند و امکان اجرا کردن دقیق‌ترین، ظریف‌ترین و مینیاتوری‌ترین طرح‌ها را به کمک نرم‌افزارهای کامپیوتری، دستگاه سی ان سی و برش لیزری برای شما فراهم می‌کنند.

اگر به دنبال تصاویر شیک ترین درب‌های پارکینگ هستید، پیشنهاد می‌کنیم مطالعه این مطلب را از دست نداده و تا انتها ما را همراهی کنید.

معرفی شیک ترین درب‌های پارکینگ

ما در مجموعه درب گستر شیک ترین، لوکس‌ترین و مدرن‌ترین درب‌ها را برای پارکینگ شما طراحی و اجرا می‌کنیم. تصاویر شیک ترین درب‌های پارکینگی که تاکنون توسط تیم ما طراحی و نصب شده است، در وب‌سایتمان موجود است.

درب پارکینگ این روزها تعریف دگرگون شده‌ای نسبت به گذشته دارد. در گذشته صرف نصب کردن یک درب یک یا دو لنگه بسیار سنگین و ضخیم که امنیت کافی و مدنظر ما را برآورده کند، کافی به نظر می‌رسید؛ اما امروز شرایط متفاوت است. درب پارکینگ‌های امروزی تأثیر بسیار زیادی در زیبایی و نمای بیرونی سازه داشته و قیمت کلی ساختمان را تحت تأثیر قرار می‌دهند.

در آلبوم تصاویر شیک ترین درب‌های پارکینگ به‌وضوح مشخص است که درب‌های امروزی وابستگی چندانی به لولا و دخالت دست ندارند و دیگر از آن ظاهر ساده، بی‌آرایش و زمخت و تکراری خود خارج شده‌اند. درب‌های کشویی، ریلی، تاشو و اتوبوسی، برقی و ریموتی، زیر سقفی، رول آپ و کرکره‌ای، درب‌های فرفورژه، درب‌های لیزری و سی ان سی (CNC) و درب‌های تلفیقی یا توامان امروزه در اکثر مناطق نصب شده و جایگزین بسیار شایسته‌ای برای درب‌های سنتی و قدیمی هستند. در ادامه با انواع و تصاویر شیک ترین درب‌های پارکینگ آشنا خواهیم شد.

درب‌های فرفورژه

درب‌های فرفورژه در آلبوم تصاویر شیک ترین درب‌های پارکینگ خودنمایی می‌کنند. با تکنولوژی طراحی و ساخت منحصربه‌فردی که این نوع از درب‌ها دارند، به‌جرئت زیباترین درب‌هایی هستند که تابه‌حال ساخته شده‌اند. این درب‌ها که از جنس فلز هستند، خیال شما را از بابت در اختیار داشتن یک درب مستحکم با طول عمر بالا، زیبا، خاص و منحصربه‌فرد آسوده خواهند کرد. تصاویر شیک ترین درب‌های پارکینگ فرفورژه را در آلبوم تصاویر درب گستر مشاهده کنید.

تصاویر شیک‌ترین درب‌های پارکینگ فرفورژه
تصاویر شیک‌ترین درب‌های پارکینگ فرفورژه

درب تلفیقی یا درب تو درب

اصطلاح درب تو درب احتمالاً شما را به یاد درب یخچال‌های ساید و جدید می‌اندازد. همین‌طور است! آدرس را درست رفته‌اید. درب‌های تلفیقی که با نام درب توامان نیز شناخته می‌شوند، دو درب مجزا و کاملاً مستقل را در قالب یک چهارچوب در اختیار شما قرار می‌دهند.

برای مکان‌هایی که با محدودیت فضا روبرو بوده و امکان نصب دو درب بزرگ و کوچک برای تردد جداگانه افراد و خودروها وجود ندارد، می‌تواند دو درب را در چهارچوب یک درب ساخته و مشکل را به‌آسانی برطرف کنیم. در این درب‌ها، یک لنگه درب کوچک، با ظرافت و دقت تمام در یکی از لنگ‌های بزرگ درب ماشین‌رو قرار گرفته و به‌صورت جداگانه با قفل، زبانه و دستگیره خود باز و بسته می‌شود. در آلبوم تصاویر شیک ترین درب‌های پارکینگ مجموعه درب گستر می‌توانید تصاویر درب‌های پارکینگ توامان را مشاهده کنید.

تصاویر شیک‌ترین درب‌های پارکینگ توامان (درب تو درب)
تصاویر شیک‌ترین درب‌های پارکینگ توامان (درب تو درب)

درب‌های لیزری

درب‌های لیزری نیز نمایندگان زیادی در آلبوم تصاویر شیک ترین درب‌های پارکینگ دارند. این درب‌ها به کمک فناوری و حرارت لیزر برش‌داده شده و طراحی می‌شوند، زیبایی منحصربه‌فردی دارند. امکان بازطراحی این مدل از درب‌ها توسط دست انسان به هیچ عنوان وجود ندارد. درب‌های لیزری و سی ان سی به کمک نرم‌افزارهای کامپیوتری طراحی و اجرا می‌شوند. به همین دلیل، خاص‌ترین و ظریف‌ترین طراحی‌ها را دارند.

تصاویر شیک‌ترین درب‌های پارکینگ لیزری
تصاویر شیک‌ترین درب‌های پارکینگ لیزری

درب کرکره‌ای

درب کرکره‌ای چند سالی است که در بین مردم جا افتاده است. این نوع از درب‌ها را در قالب‌های فلزی یا آلومینیومی بر سردر مغازه‌ها و فروشگاه‌ها به‌وفور دیده‌اید. این درب‌ها قابلیت طراحی به‌عنوان درب پارکینگ را دارند و نمونه‌های فلزی‌شان، از امنیت فوق‌العاده بالایی نیز برخوردار است.

این درب‌ها به‌صورت رول آپ در بالای چهارچوب رول شده و جمع می‌شوند. بدین ترتیب، شما بیشترین بهره‌وری ممکن را از فضای پارکینگ خود دریافت خواهید کرد. این نوع از درب‌ها قابلیت نصب جک و گیربکس را نیز دارند و به کمک نیروی برق و چرخ‌دنده و بدون دخالت انسان، باز و بسته می‌شوند.

درب‌های زیر سقفی

این درب‌ها که ظاهری بسیار لوکس، لاکچری و مدرن دارند، به بازوهای مکانیکی مجهز هستند که به کمک نیروی برق، درب پارکینگ را به حرکت درآورده و باز و بسته می‌کنند.

این نوع از درب‌ها در هنگام باز شدن، به‌صورت موازی با سقف پارکینگ قرار می‌گیرند و امکان عبور و مرور افراد و خودروها را فراهم می‌کنند. این نوع از درب‌ها برای پارکینگ‌های سقف‌داری که با محدودیت فضا روبرو هستند، گزینه بسیار ایده‌آلی خواهند بود.

درب اتوبوسی

درب‌های تاشو یا اتوبوسی نیز نوع دیگری از شیک ترین درب‌های پارکینگ هستند که در مناطق مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. مکانیزم باز و بسته شدن این درب‌ها دقیقاً با مکانیزم باز و بسته شدن درب‌های اتوبوس‌ها و بی‌آرتی‌ها یکسان است. دو یا چند لنگه درب که به‌صورت تاشو اجرا می‌شود و در هنگام باز شدن، فضای بسیار کمی را اشغال می‌کنند. لنگه‌های مختلف این نوع از درب‌ها بر روی هم تا می‌شوند تا فضایی برای تردد فراهم شود.

درب برقی

درب‌های برقی نیز در هر قالب و طرح و مدلی وجود دارند. این درب‌ها به یک ریزکامپیوتر و چند بازوی مکانیکی مجهز می‌شوند تا به کمک برق و ریموت کنترل از راه دور، باز و بسته شوند. درب‌های برقی در حال همه‌گیر شدن هستند و در آینده، تمام درب‌ها به المان‌های برقی و مکانیکی مجهز خواهند شد که امکان باز و بسته شدن از راه دور را دارند.

سفارش درب از درب گستر

آیا به دنبال آلبوم تصاویر شیک ترین درب‌های پارکینگ می‌گردید؟ چرا سری به آلبوم تصاویر شیک ترین درب‌های پارکینگ مجموعه درب گستر نمی‌زنید؟ هر نوع دربی که بخواهید را در این آلبوم پیدا خواهید کرد. درب گستر تصاویر شیک ترین درب‌های پارکینگی که تاکنون طراحی و نصب کرده است را در قالب یک فایل pdf در اختیار شما قرار می‌دهد تا با فراغ بال به دنبال درب پارکینگ مورد علاقه و مدنظر خود بگردید.

برای گرفتن مشاوره تخصصی و رایگان، اطلاع از قیمت‌ها و لیست خدمات می‌توانید با کارشناسان و مشاوران درب گستر در تماس باشید. درب گستر پیشگام در شفاف‌سازی قیمت‌ها، آشنا به معماری شهری، معماری اصیل ایرانی، معماری کلاسیک و مدرن، دارای گواهی ISO 9001:2008.TCS و  گواهینامه انجمن کیفیت ایران، امکان دریافت سفارش به‌صورت تلفنی و ساخت و ارسال سفارشات به تمام نقاط ایران را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

سخن پایانی

در این مطلب شما را با انواع شیک ترین درب‌های پارکینگ که این روزها حسابی روی بورس هستند آشنا کردیم. اگر قصد تعویض درب پارکینگ خود را دارید، از بین درب‌های پارکینگ معرفی شده، یکی را برگزینید. برای انتخاب و گرفتن ایده می‌توانید به آلبوم تصاویر شیک ترین درب‌های پارکینگ مجموعه درب گستر سری بزنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *